خرید سرفیس+قیمت سرفیس+راهنمای جامع انتخاب بهترین Surface+عکس

عملکرد سرفیس

خرید سرفیس (Buy Surface)

برای اطلاع از خرید سرفیس و دلایل خرید سرفیس تا آخر این مقاله با ما باشید.

سرفیس پرو 9

مایکروسافت سرفیس از بدو تاسیس خود به دلیل ترکیبی از قیمت، ویژگی ها و قابلیت هایش مورد تحسین قرار گرفته است. با خرید سرفیس کاربران می توانند از محصولات متعدد سرفیس از جمله مدل های بسیار مقرون به صرفه، مدل های پیشرفته و دستگاه های منحصر به فرد مانند سرفیس استودیو – متناسب با نیازهای کارمندان مختلف طراحی شده اند.

جایی که رایانه شخصی از فناوری خلاقانه و هوش مصنوعی بهره می‌برند که تجربه‌های جدیدی را باز کنند، تا هر کدام از ما بتوانیم در این جهان هستی مشارکت کنیم، دیده شویم، شنیده شویم و خلاقیت خود را بروز دهیم. نزدیک به 40 سال است که رایانه شخصی ویندوزی جایگاهی ویژه ایی در زندگی ما داشته است. این به سطوح جدیدی از بهره‌وری کمک کرد، همه ما را به هم متصل نگه داشت و خلاقیت و پتانسیل ما را از طریق نوآوری‌هایی که نمی‌توانستیم در ابتدای شروع این سفر تصور کنیم، باز کرد. با خرید سرفیس این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

از اولین ورودی صفحه کلید مبتنی بر متن گرفته تا دقت نقطه و کلیک با ماوس، تا امروز، که در آن لمس، صدا، قلم و ژست‌ها همگی به افراد کمک می‌کنند تا به طور طبیعی و شهودی از رایانه شخصی ویندوز استفاده کنند. سرفیس از زمان آغاز به کار خود یک کاتالیزور برای این تغییر بوده است. در 10 سال گذشته، Surface لپ تاپ ها، رایانه های شخصی را به چالش کشیده است – از طریق عوامل  نوآورانه و مدل های تعاملی جدید که انتظارات را از لپ تاپ، دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تولید موبایل را تغییر داده است. مهمتر از آن، خرید Surface و Windows به حذف موانع کمک کردند، و به هر یک از ما برای اتصال، ایجاد، کار، یادگیری و بازی به روش‌هایی جدید و طبیعی کمک کردند. گردآوری بهترین های مایکروسافت در یک دستگاه به نام سرفیس می باشد.

شما با خرید سرفیس پرو دستگاهی قدرتمند و استثنایی خواهید داشت، که برای سرگرمی عالی،مرور اینترنت، بازی، اشتراک‌گذاری فایل‌ها، ارسال ایمیل و خرید از طریق فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی انجام دهیم. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا خرید سرفیس خوبی انجام دهید.

خرید سرفیس

تاریخچه خرید سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت برای اولین بار Surface را در رویدادی در 18 ژوئن 2012 معرفی کرد. Surface اولین ابتکار بزرگ مایکروسافت بود که سیستم عامل ویندوز خود را با سخت افزار خود ادغام کرد و اولین رایانه شخصی است که صرفاً توسط مایکروسافت طراحی و توزیع شد. خرید سرفیس در آن زمان با ذوق و شگفتی بسیاری برای کاربران همراه بود.

در نوامبر 2012، مایکروسافت رویکرد مردم برای خرید سرفیس را خوب توصیف کرد و در 29 نوامبر همان سال، مایکروسافت قیمت نسخه های 64 و 128 گیگابایتی سرفیس با ویندوز 8 پرو را اعلام کرد. این تبلت در 9 فوریه 2013 در ایالات متحده و کانادا به فروش رسید. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت در همان روز عرضه به فروش رسید. اگرچه تقاضای کمتری برای نسخه 64 گیگابایتی به دلیل ظرفیت ذخیره سازی بسیار کمتر بود.

سال بعد خرید سرفیس وارد مرحله جدیدی شد، در 30 مارس 2015، Surface 3 را معرفی کرد، نسخه جمع و جورتر Surface Pro 3. در 8 سپتامبر 2015، مایکروسافت “Surface Enterprise Initiative” را اعلام کرد، مشارکتی بین Accenture، Avanade، Dell Inc. .، و HP، تا مشتریان بیشتری را قادر سازد از مزایای ویندوز 10 بهره مند شوند. به عنوان بخشی از این شراکت، Dell محصولات سرفیس پرو را از طریق کانال‌های تجاری و سازمانی خود به فروش می‌رساند و خدمات سازمانی موجود خود (از جمله پشتیبانی Pro، گارانتی، و پیکربندی و استقرار) را برای دستگاه‌های سرفیس پروی که می‌فروشد ارائه می‌کند.

نسل بعدی برای خرید سرفیس

خرید سرفیس مایکروسافت، Surface Pro 4 و Surface Book کاملاً جدید، یک لپ‌تاپ هیبریدی را در رویداد اکتبر 2015 مایکروسافت در نیویورک در 10 اکتبر 2015 معرفی کرد. مایکروسافت ارسال دستگاه‌های Surface Hub را در 25 مارس 2016 آغاز کرد. در ژوئن 2016، مایکروسافت تایید کرد که تولید سرفیس 3 در دسامبر همان سال متوقف خواهد شد. هیچ محصول جایگزینی اعلام نشده بود.  در 26 اکتبر 2016، در رویداد مایکروسافت، سرفیس استودیو و سرفیس بوک با عملکرد پایه معرفی شد.

بلافاصله پس از معرفی Surface Laptop در رویداد MicrosoftEDU در 2 می 2017 و کنفرانس توسعه دهندگان Microsoft Build 2017، مایکروسافت در رویدادی ویژه در شانگهای در تاریخ 23 می 2017، نسل پنجم سرفیس پرو را معرفی کرد. با خرید سرفیس این نسل کاربران از بروز رسانی های این دستگاه لذت می بردند.

15 مه 2018، مایکروسافت Surface Hub 2 را معرفی کرد که دارای یک لولای چرخان جدید و توانایی اتصال چندین هاب به یکدیگر است.

ژوئن 2018، مایکروسافت Surface Go را معرفی کرد، Go Surface چهارصد دلاری با صفحه نمایش 10 اینچی و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

در 2 اکتبر 2019، مایکروسافت سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو ایکس را معرفی کرد. هر دو سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 دارای پورت USB-C هستند. Surface Pro X با پردازنده Microsoft SQ1 ARM عرضه می شود. مایکروسافت همچنین محصولات آینده را به اشتراک گذاشت: سرفیس نئو، تبلتی با صفحه دوگانه که در ابتدا برای اجرای ویندوز 10X برنامه ریزی شده بود. و Surface Duo، یک تلفن همراه با صفحه نمایش دوگانه که اندروید را اجرا می کند. هر دو محصول در ابتدا در سال 2020 منتشر شدند، اگرچه گزارش ها نشان می دهد که انتشار سرفیس نئو تا سال 2021 به تعویق خواهد افتاد. Surface Duo در 10 سپتامبر 2020 منتشر شد. مایکروسافت با تولیدات متنوع، امکان خرید سرفیس در هر مدلی را برای کاربران خود فراهم نموده است.

در 22 سپتامبر 2021، مایکروسافت Surface Pro 8، Surface Duo 2 و Surface Laptop Studio را برای خرید سرفیس معرفی کرد.

اهمیت پردازنده در خرید سرفیس

نسل اول برای خرید سرفیس از یک Nvidia Tegra 3 چهار هسته ای از معماری ARM استفاده می کند، برخلاف معماری Intel x64 و بنابراین با ویندوز RT که برای معماری ARM نوشته شده بود عرضه می شود. دومین نسل برای خرید سرفیس 2 یک Nvidia Tegra 4 اضافه کرد. معماری سرفیس و سرفیس 2 را فقط به برنامه هایی از فروشگاه ویندوز که برای ARM مجدد کامپایل شده بودند محدود می کرد. با عرضه Surface 3، مایکروسافت خط Surface را به معماری Intel x64 تغییر داد، همان معماری که در سری Surface Pro وجود دارد. Surface 3 از پردازنده Braswell Atom X7 استفاده می کند.

Surface Pro X 2019 از یک SOC سفارشی ARM64، Microsoft SQ1 استفاده می کند. آخرین مدل از نسخه به روز شده SOC، معروف به Microsoft SQ2 استفاده می کند.

اهمیت ذخیره سازی در خرید سرفیس

دستگاه های سرفیس برای خرید در شش ظرفیت ذخیره سازی داخلی عرضه می شوند: 32، 64، 128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت. با عرضه نسل سوم، مدل 32 گیگابایتی آن متوقف شد. همه مدل‌ها به جز سرفیس پرو ایکس دارای اسلات کارت microSDXC هستند که در پشت پایه قرار دارد که امکان استفاده از کارت‌های حافظه تا 200 گیگابایت را فراهم می‌کند.

رنگ و پایه سرفیس

نمای بیرونی نسل‌های قبلی Surface (تبلت 2012، Pro و Pro 2) از آلیاژ منیزیم VaporMg ساخته شده است که یک روکش بادوام سیاه و سفید نیمه براق دارد که مایکروسافت آن را “تیتانیوم تیره” می‌نامد. دستگاه‌های بعدی به سمت رنگ خاکستری مات حرکت کردند که رنگ منیزیمی واقعی را از طریق پوشش نیمه شفاف را نشان می‌داد. در زمان حال خرید سرفیس در چهار رنگ امکام پذیر است: پلاتینیوم، طلایی گرافیت، شرابی، و آبی کبالت.

سرفیس پرو دارای پایه‌ای می باشد که از پشت دستگاه به بیرون باز می‌شود تا آن را نگه دارد و به دستگاه اجازه می‌دهد با زاویه بایستد. به گفته مایکروسافت، با خرید سرفیس این دستگاه برای تماشای فیلم، چت ویدیویی و تایپ اسناد عالی است. نسل اول دارای پایه‌ای است که می‌توان آن را روی زاویه ۲۲ درجه تنظیم کرد. نسل دوم یک موقعیت زاویه 55 درجه را اضافه کرد که به گفته مایکروسافت باعث می شود دستگاه برای تایپ روی پا راحت تر باشد.

سرفیس 3 دارای سه موقعیت زاویه 22، 44 و 60 درجه است. سرفیس پرو 3 اولین دستگاهی است که دارای پایه ثابت است که می تواند در هر زاویه ای بین 22 تا 150 درجه تنظیم شود. با خرید سرفیس نسل پنجم، مایکروسافت 15 درجه چرخش اضافی را به لولا اضافه کرد که وسیع ترین زاویه ممکن را به 165 درجه می رساند، یا آنچه مایکروسافت آن را “حالت استودیویی” می نامد.

خرید سرفیس به دلیل همخوانی با ویندوز و طراحی هر دو توسط مایکروسافت

یکی از دلایل خرید سرفیس این است که، سیستم عامل نرم افزاری است که به عنوان رابط بین کاربر و سخت افزار کامپیوتر عمل می کند و اجرای تمامی برنامه ها را کنترل می کند. کامپیوترها سخت افزارهای مختلفی مانند حافظه، پردازنده، دستگاه های ورودی و خروجی دارند. اگر بخواهیم مستقیماً با همه این سخت افزارها تعامل داشته باشیم، باید هر بار یک برنامه جداگانه بنویسیم. بدون شک این روش کارآمدی برای انجام کارها نخواهد بود. اینجاست که یک سیستم عامل مفید است. تعامل بین کاربر و سخت افزار یا ماشین را آسان و کارآمد می کند.

مایکروسافت هم سرفیس و هم ویندوز را تولید می کند، بنابراین هیچ دستگاهی بهتر از سرفیس برای سازگار بودن با ویندوز وجود ندارد، سیستم عامل بدون مشکل بر روی سرفیس اجرا می شود و شما می توانید با خرید سرفیس پشتیبانی آن را نیز دریافت کنید. سرفیس پرو همچنین از تمام ویژگی های اضافی ویندوز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید از مزایای کامل سیستم عامل استفاده کنید. همچنین، افزایش امنیت، که ساده است و مانعی برای شما نمی‌کند، تضمین می‌کند که شما و فایل‌هایتان بدون توجه به هر چیزی محافظت می‌شوند.

تفاوت سرفیس بوک با سرفیس لپ تاپ استودیو

خرید سرفیس به دلیل طراحی شیک و متفکرانه

با خرید سرفیس می توانید یکی از ظریف ترین لپ تاپ های موجود در بازار را داشته باشید. این دستگاه برای افزایش بهره وری و خلاقیت طراحی شده است. مایکروسافت با تولبد سرفیس انقلابی در زمینه لپ تاپ های سبک و قابل حمل بوجود آورد.

خرید سرفیس به علت تطبیق پذیر با محیط

سرفیس پرو مایکروسافت یک دستگاه همه کاره است، نه تنها به این دلیل که جمع و جور، سبک و شیک است، بلکه به این دلیل که می توان از آن برای اهداف بسیاری استفاده کرد. با خرید سرفیس به خوبی می توانید به عنوان یک لپ تاپ خانوادگی، یک لپ تاپ برای استفاده شخصی، کار، مطالعه و حتی برای تجارت هم استفاده کنید.

کاربران با خرید سرفیس پرو صاحب یک دستگاه همه کاره خواهند شد زیرا تقریباً در هر مکانی می توانید با آن کار کنید: روی کاناپه، پشت میز، مدرسه، کتابخانه یا حتی روی پای خود در قطار. همه اینها به لطف پایه اصلی مایکروسافت، صفحه لمسی و لوازم جانبی اضافی است.

سرفیس ساخته شده برای بهره وری 

سرفیس با جدیدترین ویندوز 11 سازگار است و قدرت محاسباتی کافی برای کارکرد با تمام ویژگی های ارائه شده ویندوز دارد و همچنان عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می دهد. شما با لمس صفحه نمایش سرفیس می توانید کارهای خود را بر روی سرفیس انجام دهید. همچنین با استفاده از لوازم جانبی اضافی مانند قلم سرفیس پرو، می‌توانید در هر کجا که هستید کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با خرید سرفیس دستگاهی خواهید داشت با بهره وری بالا و عملکردی عالی.

 

افزایش امنیت اطلاعات با خرید سرفیس 

از آنجایی که سرفیس توسط مایکروسافت طراحی و تولید شده است، با خرید سرفیس شما امنیت نهایی سیستم عامل ویندوز را دریافت می کنید. تعدادی از اقدامات امنیتی داخلی وجود دارد که حتی لازم نیست به آنها فکر کنید، زیرا آنها در پس زمینه برای محافظت و ایمن سازی شما و دستگاهتان همیشه کار می کنند.

گزینه های پیکربندی در خرید سرفیس

بله، سرفیس مایکروسافت قطعا یکی از ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار نیست. اما نکته مهم در مورد سرفیس این است که در انواع مختلفی موجود است که نه تنها نیازهای شما را برآورده می کند. بلکه هنگام خرید سرفیس با توجه به فراوانی مدل در سرفیس شما با توجه به بوجه خود می توانید یک مدل را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، آخرین سرفیس پرو 9 در چهار رنگ زیبا عرضه می شود و هر رنگ حداقل در چهار پیکربندی مختلف موجود است. تفاوت اصلی بین پیکربندی ها در پردازنده و رم و همچنین اندازه SSD است، که شما با توجه به بوجه خودتان می توانید مدلی را انتخاب و خریداری کنید.

سازگاری سرفیس با لوازم جانبی اضافی

سرفیس با بلوتوث سازگار است، بنابراین می توانید تقریباً هر وسیله جانبی بلوتوثی را به آن متصل کنید. با این حال، مایکروسافت با ارائه لوازم جانبی انحصاری Surface Pro بهره وری و تطبیق پذیری را بهبود بخشیده است. این امکان برای کاربران وجود دارد که با خرید سرفیس و و لوازم جانبی آن از تمام امکانات این دستگاه استفاده مطلوبی داشته باشند.

این لوازم جانبی اضافی عبارتند از Surface Pro Pen، Pro Signature Keyboard و سایر لوازم جانبی موجود مایکروسافت مانند Arc Mouse، Surface Dock، Surface Adaptive Kit و غیره.

از آنجایی که مایکروسافت سرفیس پرو پورت های زیادی ندارد، می توانید از یک هاب مسافرتی USB-C Microsoft یا آداپتور نمایشگر 4K استفاده کنید. البته، می‌توانید عملکرد سرفیس پرو را با داک سرفیس تاندربولت 4 نیز گسترش دهید.

خرید سرفیس با نمایشگر فوق العاده 

اگر به صفحه نمایش باکیفیت علاقه دارید، با خرید سرفیس می توانید از وضوح 2736 در 1824 پیکسل با تراکم خارق العاده 267 PPI لذت ببرید. در حالی که اکثر نمایشگرها و لپ تاپ های استاندارد دارای نسبت تصویر 16:9 هستند.

خرید سرفیس عالی برای استفاده شخصی و تجاری

از آنجایی که Surface یک تبلت 2 در 1 است که می توانید با خرید سرفیس از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. با عملکرد کامل لپ تاپ در صورت خرید یک صفحه کلید اضافی Surface Pro، برای استفاده شخصی و تجاری ایده آل است.

با صفحه‌کلید لمسی و جداشدنی، می‌توانید از سرفیس پرو برای ارائه‌های سرگرمی یا تجاری استفاده کنید. اگر از صفحه کلید و لوازم جانبی دیگر استفاده می کنید، حتی می توانید به جای کاغذ از سرفیس پرو برای طراحی، نوشتن و غیره استفاده کنید.

انواع سرفیس جهت خرید

سرفیس مجموعه ایی از رایانه های شخصی می باشند که در زیر به آنها می پردازیم :

خرید سرفیس پرو 3

سرفیس پرو 3 نسل سوم سرفیس سری 2 در 1 است که توسط مایکروسافت طراحی، توسعه، بازاریابی و تولید شده است. در ابتدا سیستم عامل Windows 8.1 Pro (OS) را اجرا می کرد، اما ارتقاء اختیاری به سیستم عامل Windows 10 Pro (OS) بعداً اضافه شد.

سرفیس‌های قدیمی‌تر و اصلی‌تر و سرفیس 2، با پردازنده‌های مبتنی بر ARM و سیستم‌عامل ویندوز RT، در برابر iPad و تبلت‌های دیگر قرار گرفته‌اند. با خرید سرفیس پرو 3 با پردازنده x64 اینتل و سیستم عامل ویندوز 8، یک رایانه کامل خواهید داشت که با اولترابوک ها (به ویژه لپ تاپ های قابل تبدیل با صفحه نمایش لمسی برای عملکرد تبلت، لولاهای انعطاف پذیر) رقابت می کند.

Surface Pro 3 در 20 می 2014 در رویدادی در شهر نیویورک معرفی شد، با مدل های Intel Core i3 و Intel Core i7 در بازار عرضه می شد.

سخت افزار سرفیس پرو 3

با خرید سرفیس این نسل باید توجه داشت که سرفیس پرو 3  دارای بدنه ای از آلیاژ منیزیم است که پوششی خاکستری به پشت دستگاه دارد. پورت شارژ مغناطیسی است و به طور ایمن به شارژر متصل می شود.

این دستگاه دارای یک پایه بهبود یافته است که به دستگاه امکان می دهد در هر زاویه ای بین 22 تا 150 درجه تنظیم شود. پایه دارای مقاومت بالایی است که استحکام را ایجاد می کند و از سر خوردن تصادفی جلوگیری می کند.

Surface Pro 3 بر روی نسل چهارم پردازنده Intel Core با تراشه TPM برای امنیت سازمانی ساخته شده است. این شامل یک پورت USB 3.0 و یک Mini DisplayPort در سمت راست، یک جک صدا در سمت چپ و یک اسلات Hot Swap microSD در پشت دستگاه است. اسلات microSD از کارت های حافظه تا 200 گیگابایت پشتیبانی می کند.

قابلیت اتصال به نمایشگر خارجی در سرفیس پرو 3

Surface Pro 3 مانند نسل قبلی خود قادر به اتصال حداکثر سه نمایشگر خارجی است. برای اتصال نمایشگر سوم، صفحه نمایش 2 در 1 باید خاموش شود.

خود دستگاه دارای یک خروجی Mini DisplayPort است و برای اتصال دو نمایشگر خارجی می‌توان از یک Mini DisplayPort ثانویه بر روی لوازم جانبی ایستگاه داک (فروش جداگانه) استفاده کرد. برای چسباندن سه (یا کمتر) نمایشگر، می‌توان از یک هاب انتقال چند جریانی DisplayPort یا یک ویژگی زنجیره‌ای برای نمایشگرهای سازگار استفاده کرد.

قبل از خرید سرفیس به این نکته توجه کنید که مدل‌های مبتنی بر i5 و i7 نیز از وضوح 3840×2160 در 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند که به 4K Ultra HD معروف است.

نرم افزار سرفیس پرو 3

خرید سرفیس پرو 3 در ابتدا با ویندوز 8.1 پرو همراه بود، اما از زمان انتشار ویندوز 10 در 29 ژوئیه 2015، دستگاه های جدید با سیستم عامل به روز شده از پیش نصب شده عرضه می شوند، که نیاز به ارتقا را از بین می برد، همانطور که در دستگاه های موجود وجود دارد.

تجهیزات جانبی سرفیس پرو 3

دستگاه‌های سری Surface دارای یک لوازم جانبی Type Cover هستند، یک صفحه کلید محافظ قابل اتصال، که به طور جداگانه فروخته می‌شود، اما از زمان عرضه سرفیس اصلی، پیوسته در همه تبلیغات سرفیس ظاهر می‌شود. تایپ کاور برای سرفیس پرو 3 دارای کلیدهایی با نور پس زمینه است، نازک تر است و دارای تاچ پد بهبود یافته ای نسبت به مدل های قبلی خود است. همچنین دارای یک نوار مغناطیسی است که برای پایداری بیشتر به قاب جلویی نمایشگر متصل می شود. هنگام خرید سرفیس شما میتوانید Type Cover را جداگانه تهیه فرمایید.

Surface Pro 3 اولین دستگاه سرفیس است که دارای نسخه بهبودیافته Surface Pen است که در هر دستگاه موجود است. برخلاف دستگاه‌های قبلی خط Pro که مبتنی بر فناوری Wacom بود، قلم سرفیس پرو 3 دارای فناوری N-trig DuoSense با 256 سطح حساسیت فشار است.

خرید سرفیس پرو 4

سرفیس پرو 4 نسل چهارم سرفیس سری 2 در 1 است که توسط مایکروسافت طراحی، توسعه، بازاریابی و تولید شده است. سرفیس پرو 4 در 6 اکتبر 2015 در کنار سرفیس بوک معرفی شد. در ایالات متحده و کانادا، Surface Pro 4 در 26 اکتبر 2015 منتشر شد.

Surface Pro 4 یک به روز رسانی نسبت به نسل قبلی خود است که دارای پردازنده های Skylake، گزینه های RAM و SSD بیشتر و صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح بیشتر است. در عین حال، این دستگاه با اکثر لوازم جانبی نسل قبلی خود سازگار است. کاربران با خرید سرفیس فوق می توانند از سرفیس بروز شده و ارتقاء یافته استفاده کنند.

سخت افزار سرفیس پرو 4

هنگام خرید سرفیس بدانید که سرفیس پرو 4 هم اندازه سرفیس پرو 3 است، اما حاشیه صفحه نمایش نازک تری دارد که امکان نمایش کمی بزرگتر 12.3 اینچی (31 سانتی متری) را فراهم می کند. وضوح صفحه نمایش نیز بیشتر از Surface Pro 3 است، در 2736×1824 در 267 PPI، با همان نسبت تصویر 3:2 و 10 نقطه چند لمسی. شاسی 0.03 اینچ (0.76 میلی متر) نازک تر و 0.03 پوند (14 گرم) سبک تر از سرفیس پرو 3 است.

سیستم خنک کننده سرفیس پرو دوباره طراحی شده و سیستم خنک کننده مایع هیبریدی نامیده شده است. این شامل لوله‌های حرارتی با مایع روان است که برای جلوگیری از استفاده از فن داخلی هنگامی که دستگاه برای کارهای کم‌مشکل مانند مرور وب استفاده می‌شود، جلوگیری می‌کند.

تمامی مدل‌های سرفیس پرو 4 برای خرید سرفیس دارای پردازنده‌های نسل ششم Skylake Intel Core-m3، i5 یا i7 هستند که نسبت به نسل‌های قبلی اینتل Core Haswell که در سرفیس پرو 3 و 2 یافت می‌شوند، قوی‌تر و خنک‌تر هستند. حداکثر نرخ کلاک قوی‌ترین پردازنده‌ها گزینه CPU (i7-6650U) نیز در 2.2 گیگاهرتز بزرگتر است و در حالت Turbo Boost تا 3.4 گیگاهرتز. مدل مجهز به موتور m3 کاملاً بدون فن است.

برای خرید سرفیس پرو 4 گزینه های RAM و SSD موجود به ترتیب 4 گیگابایت، 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت هستند. گزینه های برتر در مقایسه با گزینه های برتر دو مدل قبلی سرفیس پرو 4 دو برابر بزرگتر هستند.

ویژگی‌های مشترک، که از نسل قبلی Surface Pro 3 به ارث رسیده است، یک پایه ممتد، بدنه منیزیمی با پشتی نقره‌ای رنگ، رادیو Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac، بلوتوث 4.0 کم انرژی، کامل است. اندازه پورت USB 3.0، کارت خوان microSD، جک هدست، Mini DisplayPort، درگاه پوششی، و SurfaceConnect تغییر نام یافته، یک پورت در کناره برای اتصال شارژر دیواری، Docking Station یا لوازم جانبی Surface Dock.

نرم افزار سرفیس پرو 4

تمامی مدل‌ها برای خرید سرفیس پرو 4 دارای نسخه 64 بیتی ویندوز 10 پرو و آزمایشی 30 روزه مایکروسافت آفیس هستند. ویندوز 10 با Mail، Calendar، People، Xbox (برنامه)، Photos، Movies and TV، Groove و Microsoft Edge از پیش نصب شده است. در ویندوز 10، زمانی که Type Cover از دستگاه جدا می شود، «حالت تبلت» در دسترس است. در این حالت، تمام پنجره ها به صورت تمام صفحه باز می شوند و رابط کاربری بیشتر لمسی می شود.

این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سازگار با Windows Hello است. این ترکیبی از استفاده از یک دوربین معمولی و مادون قرمز برای احراز هویت کاربر است.

پشتیبانی و ارتقاء به ویندوز 11 در سرفیس پرو 4

ارتقاء به ویندوز 11 حداقل به یک CPU نسل هشتم و سایر حداقل های سخت افزاری مرتبط از بازه زمانی 2018 نیاز دارد. Surface Pro 4 از این الزامات برخوردار نیست و بنابراین نمی‌تواند به ویندوز 11 ارتقا یابد.

خرید سرفیس پرو 5

نسل پنجم سرفیس پرو (که با نام سرفیس پرو به بازار عرضه می شود، در اصطلاح عامیانه سرفیس پرو 2017 یا سرفیس پرو 5 نامیده می شود) یک هیبریدی جداشدنی 2 در 1 از سری سرفیس است. کامپیوتر نوت بوک، طراحی، توسعه، بازاریابی و تولید شده توسط مایکروسافت. Surface Pro در ماه می 2017 در یک رویداد عمومی که در شانگهای چین برگزار شد، معرفی شد. این دستگاه در 15 ژوئن در 26 بازار مختلف عرضه شد.

سخت افزار سرفیس پرو 5

تمام مدل‌های سرفیس پرو دارای پردازنده‌های نسل هفتم اینتل Kaby Lake Core – m3، i5، یا i7 هستند که سرعت کلاک بالاتری نسبت به پردازنده‌های Skylake اینتل موجود در نسل قبلی خود دارند. تراشه‌های جدید Kaby Lake همچنین دارای فناوری بهبود یافته Speed Shift هستند که به پردازنده اجازه می‌دهد سریع‌تر بین حالت‌های CPU جابجا شود. برای اولین بار، هر دو مدل Core m3 و Core i5 بدون فن هستند.

گزینه های رم 4، 8 و 16 گیگابایت و گزینه های SSD 128، 256 و 512 گیگابایت و 1 ترابایت می باشد. اینها همان سطوحی هستند که با Surface Pro 4 در دسترس بودند.

نرم افزار سرفیس پرو 5

تمامی مدل‌های سرفیس پرو (به جز در سرزمین چین و ژاپن) دارای نسخه 64 بیتی ویندوز 10 پرو و نسخه آزمایشی 30 روزه مایکروسافت آفیس 365 هستند. ویندوز 10 با Mail، Calendar، People، Xbox (برنامه)، Photos، Movies and TV، Groove و Microsoft Edge از پیش نصب شده است. ویندوز 10، زمانی که Type Cover از دستگاه جدا می شود، «حالت تبلت» در دسترس است. در این حالت، تمام پنجره ها به صورت تمام صفحه باز می شوند و رابط کاربری بیشتر لمسی می شود.

در سرزمین چین، همه مدل‌های سرفیس پرو دارای نسخه 64 بیتی ویندوز 10 خانگی و نسخه خانگی و دانشجویی مایکروسافت آفیس 2016 هستند. دستگاه‌های دارای Windows 10 Pro فقط برای شرکت‌ها در دسترس هستند.

در ژاپن، همه مدل‌های سرفیس پرو با نسخه 64 بیتی ویندوز 10 پرو و مایکروسافت آفیس خانگی و تجاری 2016 ارائه می‌شوند.

این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سازگار با Windows Hello است. این ترکیبی از استفاده از یک دوربین معمولی و مادون قرمز برای احراز هویت کاربر است.

خرید سرفیس پرو 6

سرفیس پرو 6 یک تبلت جداشدنی 2 در 1 است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این نسل ششم سرفیس پرو است و در کنار سرفیس لپ تاپ 2 در 2 اکتبر 2018 در رویدادی در نیویورک معرفی شد.

سخت افزار سرفیس پرو 6

این نسل ششم سری رایانه های سرفیس، همگی به پردازنده های نسل هشتمی Kaby Lake Refresh Core-i5 و Core-i7 اینتل به روز شده اند. این دستگاه با 8 یا 16 گیگابایت رم، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و مدل‌های Pro یا Home در دسترس است. مدل‌های کسب‌وکار با Windows 10 Pro از قبل نصب شده‌اند، در حالی که SKUهای مصرف‌کننده با Windows 10 Home از پیش نصب شده‌اند.

پیکربندی پورت در سرفیس پرو 6 مانند نسل های قبلی با یک درگاه سرفیس کانکت، پورت USB 3.0 نوع A، یک پورت Mini DisplayPort، جک 3.5 میلی متری هدفون و کارت خوان microSD باقی مانده است.

سرفیس پرو 6 دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense با رزولوشن 2736×1824 است. برخلاف مدل های قبلی خود که از نمایشگرهای شارپ استفاده می کردند، صفحه نمایش سرفیس پرو 6 توسط ال جی ساخته شده است.

نرم افزار سرفیس پرو 6

تمام تنظیمات مصرف کننده سرفیس پرو 6 با ویندوز 10 هوم 64 بیتی از پیش نصب شده است. تنظیمات تجاری با ویندوز 10 پرو از قبل نصب شده است. هر دو شامل نسخه آزمایشی 30 روزه Microsoft Office 365 هستند.

خرید سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7 یک تبلت جداشدنی 2 در 1 است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این نسل هفتم سرفیس پرو است و در کنار سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو ایکس در رویدادی در 2 اکتبر 2019 معرفی شد. نسخه به روز شده دستگاه در 11 ژانویه 2021 با نام Surface Pro 7+ معرفی شد. Surface Pro 7 و 7+ همان فرم و طراحی مدل‌های قبلی را حفظ می‌کنند، اما درگاه Mini DisplayPort با پورت USB-C جایگزین شده است. نمایشگر دستگاه همانند مدل قبلی با صفحه نمایش لمسی 2736 در 1824 در نسبت تصویر 3:2 و 267 ppi است. Surface Pro 7 از 750 دلار شروع می شود و تا 2300 دلار می رسد. Surface Pro 7+ for Business از 900 دلار شروع می شود و تا 2800 دلار می رسد.

سخت افزار سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7 هفتمین محصول اضافه شده به سری سرفیس پرو است. این تبلت برای حرفه ای ها طراحی شده است. در حالی که Surface Pro 7+ یک نسخه به روز شده برای شرکت ها است.
Surface Pro 7+ با SSD قابل جابجایی عرضه می شود در حالی که Surface Pro 7 چنین نیست.
هر دو با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی LCD در دسترس هستند و دارای ساختار تمام بدنه آلیاژ منیزیم به رنگ پلاتین و مشکی هستند.
این دستگاه اولین سرفیس پرو است که دارای پورت USB-C با انتقال برق است.
پایه هنوز هم مانند مدل های قبلی وجود دارد و از 0 درجه تا 165 درجه باز می شود.
Surface Pro 7 شامل 1 پورت USB-C، 1 پورت USB A، 1 درگاه صوتی 3.5 میلی متری، 1 درگاه کارت microSD (مدل های غیر LTE)، و یک درگاه سرفیس کانکت می باشد.
سایز Surface Pro 7 11.5 x 7.9 x 0.33 اینچ و وزن آن 1.7 پوند است.
باتری سرفیس پرو 7 43.2 وات ساعت است که عمر باتری 8 ساعت را ارائه می دهد. باتری Surface Pro 7+ for Business 50.4Wh برای عمر طولانی‌تر است.

نرم افزار سرفیس پرو 7

Surface Pro 7+ برای مدل های تجاری با نسخه از پیش نصب شده 64 بیتی ویندوز 10 پرو عرضه می شود. مدل های مصرفی با نسخه 64 بیتی از پیش نصب شده Windows 10 Home عرضه می شوند. ویندوز 10 به همراه Mail، Calendar، People، Xbox، Photos، Movies and TV، Groove، Your Phone، نسخه آزمایشی 30 روزه Office 365 و مرورگر Edge از پیش نصب شده است. این دستگاه همچنین از ورود به سیستم Windows Hello با استفاده از تشخیص چهره بیومتریک پشتیبانی می کند.

خرید سرفیس پرو 8

مایکروسافت سرفیس پرو 8 یک رایانه تبلت جداشدنی 2 در 1 است که توسط مایکروسافت برای جانشینی سرفیس پرو 7 توسعه یافته است. این تبلت فرم فاکتور و طراحی بیرونی سرفیس پرو ایکس را با سخت افزار داخلی Pro 7+ مبتنی بر اینتل ترکیب می کند. در 22 سپتامبر 2021 در کنار سرفیس گو 3، مدل های به روز شده سرفیس پرو ایکس، سرفیس لپ تاپ استودیو جدید، سرفیس دو 2، سرفیس اسلیم پن 2 و چندین لوازم جانبی دیگر معرفی شد. این تبلت مجهز به سیستم عامل جدید ویندوز 11 است.

سخت افزار سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8 دهمین محصول اضافه شده به سری سرفیس پرو است که پیش از آن سرفیس پرو 7 پلاس و سرفیس پرو ایکس قرار گرفته است.
طراحی به روز شده ای که به Surface Pro X که قبلاً راه اندازی شده بود نزدیک تر می شود.
پردازنده های نسل یازدهم اینتل Core i3، i5 یا i7
صفحه نمایش لمسی 13 اینچی با تراکم 267 PPI، نسبت تصویر 3:2 و نرخ تازه سازی 120 هرتز
تا 1 ترابایت حافظه SSD قابل جابجایی
تا 32 گیگابایت حافظه
پشتیبانی از دوربین فیلمبرداری 4K
برخلاف مدل‌های قبلی Surface Pro، یک اسلات کارت microSD گنجانده نشده است.
این دستگاه اولین سرفیس پرو است که دارای دو پورت USB-C با Thunderbolt 4 است.
مانند مدل های قبلی، پایه پایه داخلی از 0 درجه تا 165 درجه باز می شود.
باتری 51.5 وات ساعتی سیستم را تا 16 ساعت کار می کند.

نرم افزار سرفیس پرو 8

Surface Pro 8 توسط سیستم عامل جدید Windows 11 Home (ویندوز 11 پرو یا ویندوز 10 پرو برای مدل های تجاری) با آزمایش 30 روزه مایکروسافت 365 پشتیبانی می شود. این دستگاه همچنین از ورود به سیستم Windows Hello با استفاده از تشخیص چهره بیومتریک پشتیبانی می کند.

انواع مدل سرفیس پرو 8 جهت خرید

خرید سرفیسsurface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i3/8/128) Silver

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i5/8/128) Silver

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i5/8/256) Silver

 

خرید سرفیس surface pro 8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i5/8/256) Black

 

خرید سرفیس surface pro 8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i5/16/256) Black

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i5/16/256) Silver

 

خرید سرفیس surface pro 8
قیمت خرید سرفیس سرفیس پرو 8 (i7/16/256) Black

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i7/16/256) Silver

 

خرید سرفیس surface pro 8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i7/16/512) Black

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i7/16/512) Silver

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i7/16/1T) Silver

 

خرید سرفیس surface pro8
قیمت خرید سرفیس پرو 8 (i7/32/1T) Silver

 

برای جزئیات بیشتر و بررسی کامل و خرید سرفیس پرو 8 ما را بخوانید.

خرید سرفیس پرو 9

جدیدترین دستگاه های سرفیس پرو 9 نسبت به مدل های سال گذشته خود 12 گرم سبک تر هستند، این دستگاه ها مدرن هستند و به خوبی ساخته شده اند و در طیف وسیعی از رنگ ها طراحی شده اند، با پشتی بسیار عالی برای نگه داشتن تبلت در طیف وسیعی از زوایا.

سرفیس پرو مایکروسافت افتخار و شکوه خط سرفیس بوده و در بین تمامی محصولات سرفیس که مایکروسافت عرضه کرده است، بیشترین بازنگری را پشت سر گذاشته است. مایکروسافت با موفقیت سرفیس پرو، به طور موثر دسته لپتاپ های جداشدنی ویندوز را ایجاد کرد. شما با خرید سرفیس پرو گویی همیشه در کنار خود یک کیس برای انجام کارها چه در سفر یا در رختخواب خواهید داشت.

در نگاه اول، به غیر از چینش جدید پورت ها، هیچ تغییری در مورد سرفیس پرو 9 تغییر نکرده است. وزن کمی متفاوت است، بنابراین احتمالاً تغییرات جزئی در چیدمان داخلی نیز ایجاد شده است. مانند قبل، کیفیت ساخت فوق العاده است و بدنه آلومینیومی بسیار محکم است. پایه نیز بسیار انعطاف پذیر است و لولاها همیشه کار خود را به خوبی انجام می دهند.

 

خرید سرفیس

سری تبلت‌های هیبریدی سرفیس پرو، با لوازم جانبی صفحه کلید جداشدنی و خودکار و قلم. آخرین مدل Surface Pro 9 است که در 4 گزینه رنگی و معماری مبتنی بر ARM یا Alder Lake 12th Gen Intel ارائه می شود.

مایکروسافت سرفیس پرو 9 2022 که تکامل یافته از سرفیس پرو اصلی در حدود سال 2013 تولید شده بود را ارائه کرد. یک رایانه همراه هیبریدی که می تواند جایگزین دسکتاپ شود. شما با خرید سرفیس پرو 9 می توانید از ویژگی های زیر که در این دستگاه وجود دارد استفاده نمایید.

  • CPU کم مصرف و GPU یکپارچه
  • صفحه نمایش گوریلا گلس
  • صفحه نمایش دیجیتالیساز سازگار با Wacom و قلم اختیاری
  • بدنه آلیاژ منیزیم/آلومینیوم
  • صفحه کلید / صفحه نمایش / قابل جدا شدن

قیمت سرفیس

چرا مایکروسافت سرفیس پرو 9 2022 خریداری می کنید؟

سرفیس پرو اولین راه ورود مایکروسافت به بازار سخت افزار رایانه های شخصی است و هنوز هم یکی از جالب ترین دستگاه های موجود است.

خرید سرفیس مزایا بسیاری دارد شما اگر یک صفحه کلید به دستگاه اضافه کنید، می تواند جایگزین یک لپ تاپ رومیزی یا بزرگتر باشد، این تبلت اکنون یک صفحه نمایش 13 اینچی را در بدنه 12 اینچی با حاشیه های نازک به وزن 890 گرم قرار می دهد.

در نگاه اول، به غیر از چینش جدید پورت ها، هیچ تغییری در مورد سرفیس پرو 9 تغییر نکرده است. وزن کمی متفاوت است، بنابراین احتمالاً تغییرات جزئی در چیدمان داخلی نیز ایجاد شده است. مایکروسافت سرفیس پرو 9 را در چهار رنگ مختلف ارائه می‌کند، از نقره‌ای (پلاتین)، آبی آسمانی، سبز جنگلی تا گرافیت (خاکستری تیره) موجود است.

مانند قبل، کیفیت ساخت فوق العاده است و بدنه آلومینیومی بسیار محکم می باشد. هیچ صدای اضافی یا اعوجاج تصویر وجود ندارد، قاب سرفیس پرو 9 بسیار نازک است. پایه نیز بسیار انعطاف پذیر است و لولاها همیشه کار خود را به خوبی انجام می دهند.

خرید سرفیس+قیمت سرفیس

طراحی سرفیس پرو 9

  • همان طراحی پریمیوم سرفیس پرو 8
  • ویژگی های چشمگیر تماس تصویری ARM (زمانی که کار می کنند)
  • کمبود پورت

اگر قبلاً از سرفیس پرو 8 استفاده کرده اید، طراحی پرو 9 بسیار آشنا خواهد بود. این دستگاه ظاهری مشابه با نسل قبلی خود دارد، اگرچه با توجه به تغییرات بزرگی که در سال 2021 معرفی شد، چندان تعجب آور نیست. Pro 9 ترکیبی یکپارچه از شیشه و آلومینیوم است که بسیار عالی است و به توجیه قیمت بالای آن کمک می کند.

سرفیس پرو 9 با تاندربولت 4

پورت‌ها تغییر مکان داده‌اند و پورت‌های 2x USB-C (از جمله Thunderbolt 4) و همچنین پورت اختصاصی Surface Connect همچنان باقی مانده‌اند، اما مایکروسافت جک 3.5 میلی‌متری را حذف کرده است. می‌توانید هدفون‌های سیمی را از طریق USB-C وصل کنید، اما این یک حرکت غیرضروری به نظر می‌رسد. آداپتور برق همراه از درگاه Surface Connect استفاده می کند، اما قابل تبدیل را می توان از طریق USB-C نیز شارژ کرد. تا حدودی ناامید کننده عدم وجود کارت خوان است که با اسلات نانو سیم کارت اختیاری در مدل قبلی جایگزین شده بود. هنگام خرید سرفیس پرو 9 حتما با توجه به نیاز خود به پورت های روی این دستگاه توجه کنید.

وبکم در سرفیس پرو 9

وب کم یکی از بهترین هایی است که در هر دستگاه ویندوزی پیدا می کنید. در کنار وب‌کم، سنسور معمولی مادون قرمز قرار دارد، به این معنی که می‌توانید قفل Pro 9 را با صورت خود از طریق Windows Hello باز کنید. هیچ تغییری در پیکربندی وب‌کم ایجاد نشده است، با یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 10 مگاپیکسلی در پشت. بنابراین Surface Pro 9 در بین بهترین دستگاه های ویندوز از نظر عملکرد دوربین باقی می ماند. اگر سرفیس پرو 8 دارید بدانید که با خرید سرفیس پرو 9 تغییری در وبکم شما حاصل نخواهد شد.

صفحه کلید و قلم در سرفیس پرو 9

از آنجایی که ابعاد سرفیس پرو تغییر نکرده است، مایکروسافت همچنان به ارائه دو کاور مختلف صفحه کلید ادامه می دهد. مانند مدل قبلی، ما دوباره دارای صفحه کلید Signature و Slim Pen 2 هستیم که قلم را می توان در داخل کاور کیبورد قرار داد و دوباره شارژ کرد. بهتر است در زمان خرید سرفیس، صفحه کلیدی انتخاب کنید که جای قلم داشته باشد تا مجبور به خرید شارژر قلم نشوید.

صفحه نمایش در سرفیس پرو 9

  • صفحه نمایش لمسی LCD 120 هرتزی با کیفیت بالا
  • عالی در شرایط مختلف
  • بلندگوهای تاثیرگذار

سرفیس پرو 9 با وجود تبلت بودن، صفحه نمایشی به بزرگی برخی از لپ تاپ ها دارد. خبر خوب این است که کیفیت این پنل 13 اینچی از بسیاری از رقبا بالاتر است. این در حالی است که مایکروسافت به جای OLED از نمایشگر LCD (PixelSense) استفاده می کند. اگر سرفیس پرو 8 دارید و به امید صفحه نمایش بهتر قصد خرید سرفیس پرو 9 را دارید بدانید که هیچ چیز در ویژگی های اساسی صفحه نمایش تغییر نکرده است، صفحه نمایش لمسی IPS با فرمت 3:2، وضوح 2880 * 1920 (267 PPI) و نرخ تجدید تا 120 هرتز را ارائه می دهد.

همچنین به طور چشمگیری روشن می شود و در تست حداکثر 465 نیت را می دهد. این امر استفاده در فضای باز را به یک چشم انداز واقع بینانه تبدیل می کند، اگرچه دید همچنان در روزهای آفتابی مشکل ساز خواهد بود. همچنین نباید نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را فراموش کنیم که باعث می‌شود حرکت در ویندوز 11 روان‌تر و پاسخ‌گوتر به نظر برسد. شما می توانید به صورت دستی روی 60 هرتز معمولی رها کنید یا به طور خودکار بین این دو سوئیچ کنید، اما مزایای استفاده روزمره را مانند دستگاه های بازی یا حتی تلفن های هوشمند ندارد.

خرید سرفیس

صدا در سرفیس پرو 9

بلندگوهای دوگانه استریو یکی دیگر از مواردی است که مایکروسافت تصمیم به ارتقای آن گرفت، اما من همچنان تحت تأثیر صدایی که آنها تولید می کنند، هستم. Pro 9 صدایی واضح را با حداقل اعوجاج ارائه می دهد – حتی در صداهای بالا. حتی صدای بیس مناسبی نیز وجود دارد که آنها را به یکی از بهترین اسپیکرهایی تبدیل می کند که در هر تبلتی پیدا می کنید. علاقه مندان به صدا ممکن است همچنان بخواهند هدفون را وصل کنند، اما برای گوش دادن معمولی عالی هستند.

باطری در سرفیس پرو 9

امتیاز 11 ساعت و 1 دقیقه در تست ویدیوی 720p ما هنوز بالاتر از حد متوسط است و من مشکلی برای استفاده از یک روز کامل با یک بار شارژ نداشتم.  دارای یک آداپتور 65 وات در جعبه هستند. همچنان از طریق درگاه Surface Connect شرکت متصل می شود که سرعت آن بسیار بالاست.

تجهیزات جانبی سرفیس پرو 9

  • صفحه کلید عالی، ترک پد بهترین نیست
  • تجربه ای چشمگیر از قلم
  • کلیه لوازم جانبی به صورت جداگانه فروخته می شود

قبل از بررسی لوازم جانبی که Pro 9 را به یک دستگاه بهره‌وری واقعی تبدیل می‌کنند، لازم به یادآوری است که همه آنها جداگانه فروخته می‌شوند. قیمت هایی که بیشتر خرده فروشان می بینید فقط برای خود تبلت است که به طور قابل توجهی پتانسیل دستگاه را محدود می کند.

انواع سرفیس پرو 9 جهت خرید

خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i5/8/128

 

خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i5/8/256

 

خرید سرفیس پرو 9
سرفیس پرو 9 i5/8/256

 

 

سرفیس پرو 9
سرفیس پرو 9 i5/8/256

 

خرید سرفیس
سرفیس پرو 9 i5/8/256
خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i5/16/256

 

 

خرید سرفیس
سرفیس پرو 9 i5/16/256

 

خرید سرفیس
سرفیس پرو 9 i7/16/256

 

خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i7/16/512

 

خرید سرفیس
سرفیس پرو 9 i7/16/512

 

خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i7/16/1T

 

خرید سرفیس+قیمت سرفیس
سرفیس پرو 9 i7/32/1T

 

برای جزئیات بیشتر و بررسی کامل و خرید سرفیس پرو 9 ما را بخوانید.

خرید سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ سرفیس، نوت بوک با صفحه نمایش لمسی 13.5 یا 15 اینچی غیر قابل جدا شدن. دستگاه اصلی به طور پیش فرض ویندوز 10 را اجرا می کند. با این حال، می توان آن را به ویندوز 11 ارتقا داد. با خرید سرفیس لپ تاپ، شما دارای لپ تاپی با صفحه نمایش لمسی هستید که می توانید با قلم روی آن فعالیت کنید. لپ تاپ سرفیس 5 مایکروسافت برای استفاده در کارهای روزمره خوب است. به نظر می رسد فوق العاده خوب ساخته شده است و حمل آن آسان است. این صفحه نمایش واضح و روشن، صفحه کلید جادار و قابل لمس، و صفحه لمسی بزرگ و پاسخگو دارد. CPU اینتل می‌تواند بسیاری از کارهای روتین مانند پردازش متن و مرور وب را مدیریت کند، اما برای کارهای سخت مانند گرافیک سه بعدی ایده‌آل نیست. باتری تقریباً هشت ساعت با استفاده سبک دوام می آورد، بنابراین بسته به حجم کاری شما، ممکن است لازم باشد آن را برای شارژ سریع وصل کنید تا در طول روز بگذرید.

سرفیس لپ تاپ 5

جدیدترین مدل برای خرید سرفیس لپ تاپ 5 می باشد که در زیر مختصرا به آن می پردازیم:

مزایا سرفیس لپ تاپ 5

  • نمایشگر و اسپیکر عالی.
  • صفحه کلید و ترک پد فوق العاده.
  • تاندربولت 4.
  • افزایش عملکرد.
  • طراحی نازک و سبک.
  • ساخت فوق العاده محکم.
  • وب کم عالی.

طراحی سرفیس لپ تاپ 5

  • اندازه: 308 * 223 * 14.5 میلی متر
  • وزن: 1.29 کیلوگرم
  • درگاه‌ها: 1 x USB-C با Thunderbolt 4، 1 x USB-A 3.1، سوکت هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت Surface Connect

صفحه نمایش، بلندگو و وب کم سرفیس لپ تاپ 5

  • صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی 2256×1504 PixelSense
  • کالیبره رنگ جداگانه با پشتیبانی از Dolby Vision IQ
  • بلندگوهای Omnisonic با پشتیبانی از Dolby Atmos
  • وب کم 720p با Windows Hello

عملکرد و باتری سرفیس لپ تاپ 5

  • نسل دوازدهم اینتل Core i7-1255U بهترین دلیل برای خرید سرفیس
  • 16 گیگابایت LPDDR5X، 512 گیگابایت SSD (قابل ارتقا)
  • عمر باتری نقل قول: تا 18 ساعت استفاده معمولی
  • از طریق پورت Surface Connect یا USB-C در 65 وات شارژ می شود

انواع مدل لپ تاپ 5:

Screen
  • 13.5″ IPS 2256 x 1504 60Hz Touchscreen
  • 15″ IPS 2496 x 1664 60Hz Touchscreen
CPU
  • Intel Core i5-1235U (10 cores/12 threads, up to 4.4GHz, 12MB cache) (13″ model only)
  • Intel Core i7-1255U (10 cores/12 threads, up to 4.7GHz, 12MB cache)
GPU
  • Intel Iris Xe (integrated) 
Memory
  • 8GB LP-DDR5x 5200MHz
  • 16GB LP-DDR5x 5200MHz
  • 32GB LP-DDR5x 5200MHz (15″ model only)
Storage
  • 256GB PCIe Gen. 4 x4 NVMe SSD
  • 512GB PCIe Gen. 4 x4 NVMe SSD
  • 1TB PCIe Gen. 4 x4 NVMe SSD (15″ model only)
Color
  • Platinum with Alcantara (13″ model only)
  • Sage (13″ model only)
  • Sandstone (13″ model only)
  • Platinum
  • Matte Black

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سرفیس لپ‌تاپ 5، انتقال به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل است، که مایکروسافت می‌گوید این پردازنده‌ها تا 50 درصد افزایش عملکرد نسبت به سرفیس لپ‌تاپ 4 و همچنین عمر باتری طولانی‌تری دارند.

سرفیس لپ تاپ 5

طراحی سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ سرفیس 5 مایکروسافت دارای طراحی شیک و درجه یک است. شما می توانید این لپ تاپ را در سایز 13.5 یا 15 اینچی تهیه کنید. این دو مدل بسیار شبیه به هم هستند. تنها تفاوت این است که مدل 13.5 اینچی فضای کمتری در هر طرف کیبورد دارد و با صفحه‌کلید آلکانترا در دسترس است. آلکانترا پارچه ای است که اغلب در خودروهای لوکس استفاده می شود. لپ تاپ دارای شکل گوه ای است، به این معنی که در پشت ضخیم تر از جلو است. در وسط آن فقط یک لوگوی مایکروسافت وجود دارد و چیزی در پایین آن به جز پایه های لاستیکی وجود ندارد. حاشیه ها در مقایسه با سایر لپ تاپ های اخیر کمی ضخیم هستند.

کیفیت ساخت سرفیس لپ تاپ 5

کیفیت ساخت مایکروسافت سرفیس 5 فوق العاده است. شاسی آلومینیومی آن بسیار مستحکم است، تقریباً هیچ انعطافی در صفحه نمایش یا صفحه‌کلید نشان نمی‌دهد، و روکش آن به راحتی خراشیده نمی‌شود و اثر انگشت را نمی‌گیرد. پایه های لاستیکی بسیار محکم به پایین می چسبند. جدا کردن آنها سخت است و اگر تلاش کنید احتمالاً شکسته می شوند و بعد از آن غیرقابل استفاده می شوند.

لولا سرفیس لپ تاپ 5

  • دامنه : 135 درجه
  • ثبات : خوب
  • بلند کردن یک انگشت : بله

لولا برجسته است. هنگام باز و بسته کردن درب، احساس صافی دارد و بسیار پایدار است. مقاومت مناسبی دارد تا بتوانید تنظیمات کوچکی انجام دهید و درب آن را با یک دست باز کنید.

لولا سرفیس لپ تاپ 5

قابلیت تعمیر سرفیس لپ تاپ 5

هنگام خرید سرفیس لپ تاپ 5 توجه به این نکته ضروری است که قابلیت سرویس دهی لپ تاپ سرفیس مایکروسافت بد است. برای دسترسی به قسمت های داخلی، باید چهار پایه لاستیکی و پیچ های T5 Torx در پایین را بردارید، سپس صفحه کلید را بلند کنید. صفحه کلید به صورت مغناطیسی متصل است و آهنرباها بسیار قوی هستند، بنابراین احتمالاً به یک ابزار مخصوص نیاز خواهید داشت. همچنین باید کابل اتصال صفحه کلید و تاچ پد را به مادربرد جدا کنید. پایه های لاستیکی به راحتی می شکنند و احتمالاً پس از برداشتن آنها نیاز به تعویض دارند. مایکروسافت پایه های جایگزین را در وب سایت خود می فروشد. پس از داخل شدن، فقط می توانید SSD و باتری را تعویض کنید.

تعمیر سرفیس لپ تاپ 5

صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت در سایز 13.5 یا 15 اینچی موجود است. مدل 13.5 اینچی دارای وضوح 2256 * 1504 است. این دو نمایشگر از نظر وضوح یکسان به نظر می رسند زیرا مایکروسافت تراکم پیکسلی خاصی را به جای رزولوشن هدف قرار می دهد. شما فقط صفحه نمایش واقعی بیشتری را در 15 اینچی دریافت می کنید، که باعث می شود چندوظیفه ای با صفحه نمایش تقسیم شده کمی راحت تر احساس شود. نسبت تصویر 3:2 برای بهره‌وری عالی است، زیرا هنگام خواندن یک سند یا وب‌سایت می‌توانید اطلاعات بیشتری را به طور همزمان مشاهده کنید، اما هنگام مشاهده ویدیوهای استاندارد 16:9 نوارهای سیاهی در بالا و پایین مشاهده خواهید کرد.

صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ 5

Refresh Rate for surface laptop 5

لپ تاپ سرفیس 5 مایکروسافت تنها با صفحه نمایش 60 هرتزی در دسترس است. زمان پاسخگویی بسیار کندی دارد که باعث ایجاد شبح قابل توجهی می شود، بنابراین برای مشاهده محتوای سریع یا بازی ایده آل نیست.

صفحه کلید سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت دارای صفحه کلید عالی است. دارای کلیدهای باکیفیت و طرح بندی جادار است که به راحتی می توان به آن عادت کرد. کلیدها نسبتاً پایدار هستند، ارتفاع کلید ها عالی می باشد و بازخورد لمسی رضایت بخشی را ارائه می دهند. آنها همچنین به نیروی زیادی برای فعال کردن نیاز ندارند، بنابراین در یک دوره طولانی باعث خستگی نمی شوند.

صفحه کلید سرفیس لپ تاپ 5

ترک پد سرفیس لپ تاپ 5

تاچ پدش عالیه با توجه به فضای موجود روی صفحه، می‌تواند بزرگ‌تر باشد، اما به اندازه‌ای بزرگ است که بتوان راحت از آن استفاده کرد. احساس بسیار نرمی دارد و تمام حرکات و ژست ها را به خوبی دنبال می کند. رد دست نیز به خوبی کار می‌کند، و هیچ مشکلی در اعمالی مانند کشیدن و رها کردن یا بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی تصاویر وجود ندارد. کلیک کردن روی صفحه لمسی نسبتا رضایت بخش است و می توانید در هر جایی کلیک کنید. تاچ پد مدل 13.5 اینچی هم اندازه مدل 15 اینچی است.

ترک پد سرفیس لپ تاپ 5

وبکم در سرفیس لپ تاپ 5

وب کم لپ تاپ سرفیس مایکروسافت عالی است. این تصویر با وجود اینکه تنها 720p است، جزئیات بسیار دقیقی دارد و رنگ ها دقیق و واقعی به نظر می رسند. مقداری نویز در پس زمینه وجود دارد، اما به سختی قابل توجه است. صداها از طریق میکروفن واضح و طبیعی به نظر می رسند و صدای پس زمینه کمی دارند.

پورت در سرفیس لپ تاپ  5

USB-A از سرعت انتقال داده USB 3.2 نسل 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. پورت USB-C از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد فایل ها را با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهید و تا دو صفحه نمایش 4k با فرکانس 60 هرتز را با یک کابل متصل کنید. پورت اختصاصی Surface Connect مشابه MagSafe اپل است. به صورت مغناطیسی وصل می شود تا در صورت برخورد با کابل، از کنده شدن لپ تاپ از روی میز جلوگیری کند.

"</p

CPU در سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت با پردازنده های زیر در دسترس است:

Intel Core i5-1235U (10 هسته / 12 رشته، حداکثر 4.4 گیگاهرتز، 12 مگابایت کش)
Intel Core i7-1255U (10 هسته / 12 رشته، حداکثر 4.7 گیگاهرتز، 12 مگابایت کش)
آنها هر دو پردازنده های کم مصرفی هستند که معمولاً در لپ تاپ های فوق قابل حمل یافت می شوند و برای انجام وظایف بهره وری عمومی مانند پردازش متن، صفحات گسترده، مرور وب، ارائه ها و پخش ویدیو طراحی شده اند. آنها هر دو دارای دو هسته عملکرد و هشت هسته بازده هستند. تنها تفاوت این است که Core i7 سرعت کلاک بالاتری دارد و عملکرد آن را کمی افزایش می دهد.

GPU در سرفیس لپ تاپ 5

این لپ تاپ فقط با Intel Iris Xe موجود است. این یک GPU یکپارچه است که فقط می تواند وظایف بهره وری کلی را انجام دهد، نه نیاز به بار کاری مانند ویرایش ویدیو یا گرافیک سه بعدی. می‌توانید برخی از بازی‌های معمایی مانند و همچنین عناوین قدیمی‌تر یا بسیار بهینه‌شده را بازی کنید، اما حتی در این صورت، ممکن است مجبور شوید با وضوح پایین‌تر یا تنظیمات گرافیکی پایین بازی کنید تا به نرخ فریم قابل پخش برسید.

RAM در سرفیس لپ تاپ 5

می‌توانید لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت را با 8، 16 یا 32 گیگابایت حافظه خریداری کنید. گزینه 32 گیگابایتی فقط در مدل 15 اینچی موجود است.

فضای ذخیره سازی در سرفیس لپ تاپ 5

می توانید لپ تاپ را با فضای ذخیره سازی 256، 512 یا 1 ترابایت خریداری کنید. گزینه 1 ترابایتی فقط در مدل 15 اینچی موجود است.

 

سرفیس لپ تاپ 5
سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i5 / RAM 8GB / 256GB SSD

 

خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i5 / RAM 8GB / 512GB SSD

 

خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i5 / RAM 16GB / 512GB SSD

 

خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i7 / RAM 16GB / 512GB SSD

 

خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i5 / RAM 8GB / 512GB SSD
خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i5 / RAM 16GB / 512GB SSD
خرید سرفیس لپ تاپ 5
قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 5 Surface Laptop 5 / 13.5inch Core i7 / RAM 16GB / 512GB SSD

 

برای جزئیات بیشتر و بررسی کامل و خرید سرفیس لپ تاپ 5 ما را بخوانید.

خرید سرفیس لپ تاپ GO

Surface Laptop Go که توسط مایکروسافت در اکتبر 2020 معرفی شد، با خرید سرفیس Laptop Go شما صاحب دستگاهی خواهید شد که جایگزینی مقرون به صرفه تر برای لپ تاپ های ممتاز این برند می باشد.

surface laptop GO

هنگامی که برای اولین بار Surface Laptop Go را در سال 2020 معرفی شد، جهان در حال بررسی تغییرات عمیق در نحوه کارکرد این دستگاه بود. کامپیوتر ویندوزی بیش از هر زمان دیگری برای کار، مدرسه، بازی و ارتباط اجتماعی ضروری شد. سازندگان این محصول در سرفیس از طریق تجربیات سخت افزاری و نرم افزاری نوآورانه چیزی را خلق کردند که فراتر از انتظار بود و استفاده از آن لذت بخش بود. چه در حال مرور وب، مدیریت وظایف در محل کار، تحصیل و زندگی یا استراحت با یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه، Surface Laptop Go تجربه رایانه شخصی ممتازی را که ما از Surface انتظار داریم به قیمتی باورنکردنی به ارمغان آورد.

سرفیس لپ تاپ GO2

Surface Laptop Go 2 تنها 2.48 پوند وزن دارد و قدرت پردازنده چهار هسته ای نسل یازدهم Intel Core i5 را دارد. با عمر باتری تمام روز و شارژ سریع – Surface Laptop Go 2 همراهی عالی برای کلاس، اداره، کافی شاپ یا هر جایی که زندگی شما را می برد.

کیبرد سرفیس لپ تاپ GO 2

در زیر ظاهر شیک، Surface Laptop Go 2 اولین رایانه شخصی هسته ایمن مبتنی بر اینتل از Surface را مشاهده می کنید.

SURFACE LAPTOP GO 2 Sage

طراحی سرفیس لپ تاپ GO

  • نازک و سبک
  • خوش استیل
  • انتخاب مناسب پورت ها

Surface Laptop Go یکی از دوست‌داشتنی‌ترین لپ‌تاپ‌های کوچکی است که تا به حال تولید شده است. این دستگاه فوق‌العاده نازک و سبک است – به ترتیب فقط 0.62 اینچ ضخامت و 2.45 پوند وزن دارد. این قطعاً یک لپ‌تاپ است که حمل آن در حین رفت‌وآمد یا مسافرت سبک و با کارایی بالا می باشد.

نسبت به قیمت آن نیز فوق العاده محکم است. اگرچه قسمت پایینی لپ‌تاپ پلاستیکی است، صفحه‌کلید و صفحه‌نمایش آلومینیومی فوق‌العاده هستند که منجر به دستگاهی با احساس برتر می‌شود.

حتی صفحه نمایش نیز فوق العاده محکم است. این همان کیفیت ساختی است که ما از لپ تاپ هایی که دو برابر قیمت دارند انتظار داریم. در اینجا شاسی لپ‌تاپ پلاستیکی شلخته وجود ندارد، و Surface Laptop Go چیزی است که می‌توانید با انداختن آن در کیف خود بدون نگرانی از شکستن آن کنار بیایید.

سرفیس گو به جای اینکه مانند مک بوک اپل با یک پورت USB-C گیر کند، درگاه سرفیس کانکت مایکروسافت برای شارژ و گسترش، یک پورت USB-C، یک درگاه USB-A و یک جک هدفون/میکرون ترکیبی 3.5 میلی متری را دارا می باشد.

SURFACE LAPTOP GO 2 Ice Blue

عملکرد سرفیس لپ تاپ GO

  • عملکرد ضعیف
  • فقط برای کارهای روزمره خوب است

در حالی که ما بالاترین سطح لپ تاپ Go را در اینجا مورد بررسی قرار داده ایم، مهم است که انتظارات را در مورد عملکرد کاهش دهیم. تنها چیزی که در اینجا داریم یک Intel Core i5-1035G1، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است.

این پردازنده تنها یک پله بالاتر از تراشه Core i3 قرار دارد و یکی از ضعیف‌ترین پردازنده‌های گرافیکی مجتمع در مجموعه Ice Lake را دارد، اساساً انتظار نداشته باشید که بازی یا ویرایش ویدیوی زیادی روی این مورد انجام دهید.

در عوض، این لپ‌تاپ قدرت خود را در زمینه مرور وب با رشته‌های کم و حجم کاری پردازش کلمه نشان می‌دهد، در حالی که صفحه‌نمایش روشن، رنگارنگ و بلندگوهای مناسب آن را به انتخاب خوبی برای تماشای Filimo در زمان‌های بیکاری شما تبدیل می‌کند.

 

SURFACE LAPTOP GO2 Sandstone

عمر باتری سرفیس لپ تاپ GO

  • در معیارهای ما تا 11 ساعت دوام دارد
  • می تواند یک روز کاری یا تحصیلی کامل را پشت سر بگذارد

Surface Laptop Go تنها با پردازنده Core i5 اینتل، بدون صفحه کلید با نور پس زمینه و صفحه نمایش 1024p، عمر باتری بسیار بالایی دارد. در تست باتری PCMark 10، این لپ تاپ 11 ساعت و 15 دقیقه دوام آورد. این نکته برای خرید سرفیس قابل توجه است.

SURFACE LAPTOP GO 2 Platinum

دلایل خرید سرفیس لپ تاپ GO

اگر لپ‌تاپ ارزان‌قیمت می‌خواهید، Surface Laptop Go باید در بالای لیست شما باشد. طراحی سبک وزن، همراه با صفحه کلید بسیار راحت، این دستگاه را به یک دستگاه عالی برای کار در حرکت تبدیل کرده است. اگر به لپ‌تاپ‌های کوچک‌تری علاقه دارید که می‌توانید به راحتی با آن‌ها در دامان خود کار کنید، Surface Laptop Go رویایی است برای خرید سرفیس که به حقیقت پیوسته است.

خرید سرفیس استودیو

یکی از دلایل خرید سرفیس لپ تاپ استودیو این بود که سری سرفیس بوک مایکروسافت از طراحی هوشمندانه ای برخوردار بود – اما در نهایت ناقص بود. توانایی جدا کردن صفحه نمایش، استفاده از آن را برای همه مردم لذت بخش می کرد، اما از آنجایی که GPU در شاسی اصلی قرار می گرفت، استفاده از دستگاه به عنوان تبلت منجر به عملکرد ضعیف می شد. Surface Laptop Studio جدید این نقص را برطرف می کند. مایکروسافت یک لولای صفحه نمایش جدید ایجاد کرده است که همچنان به شما امکان می دهد از این لپ تاپ با عملکرد بالا به عنوان تبلت استفاده کنید، اما بدون جدا کردن آن از دک اصلی و تمام اجزای قدرتمند داخل آن.

سرفیس لپ تاپ استودیو که در هماهنگی با ویندوز 11 طراحی شده است، قدرتمندترین سرفیسی است که تا به حال ساخته شده است. این نقطه اوج سال‌ها نوآوری سرفیس – در لولا، صفحه نمایش، سیلیکون و موارد دیگر است – و بهترین‌های میراث سرفیس را در یک دستگاه قدرتمند گرد هم می‌آورد. یک دستگاه فوق العاده قدرتمند با گرافبک مجزا و صفحه کلید جدا نشدنی و قلم ساپورت هم می باشد. که همگی با سیستم عامل ویندوز تولید شده اند. اکثر دستگاه های سری سرفیس با پردازنده اینتل و با سیستم عامل ویندوز 10 و 11 عرضه می شوند.

با توجه به گرافیک مجزا و قلم حرفه ای که برای این دستگاه وجود دارد خرید سرفیس استودیو برای کاربران که کار گرافیک انجام میدهند پیشنهاد می شود.

سرفیس استودیو

مزایا خرید سرفیس لپ تاپ استودیو 

با خرید سرفیس لپ تاپ استودیو می توانید از مزایا زیر بهره مند شوید.

  • لولای همه کاره برای هنرمندان دیجیتال عالی است
  • صفحه نمایش واضح و پر جنب و جوش
  • طراحی و صفحه کلید درجه یک
  • عمر باتری به طرز شگفت انگیزی خوب است

Surface Laptop Studio دارای یک لولای جدید بادوام پویا است که به آن اجازه می دهد به طور یکپارچه از یک حالت به حالت دیگر منتقل شود.

در حالت لپ تاپ، از تجربه تایپ درجه یک با صفحه کلید کامل و پد لمسی دقیق لمسی لذت ببرید. در حالت Stage، صفحه نمایش لمسی 14.4 اینچی PixelSense به سمت جلو کشیده می‌شود تا زاویه مناسبی برای بازی، پخش جریانی، اتصال یا ارائه به مشتریان داشته باشد. با پوشاندن صفحه کلید، خود را در نمایشگر غوطه ور کنید و با Surface Slim Pen 2، لمسی یا پد لمسی تعامل کنید.

قبل از خرید سرفیس استودیو با توجه به قیمت بالا باید نیازهای خود را شناسایی کنید و بر مبنا نیاز خود اقدام به خرید سرفیس کنید.

سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i5/16/512

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i7/16/512/4GB

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i7/32/2T/4GB RTX 3050 Ti

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i5/16/256

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i7/32/1T/4GB RTX A2000

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i7/32/2T/4GB RTX A2000

 

خرید سرفیس لپ تاپ استودیو
قیمت خرید Surface Laptop Studio 14.4” i7/32/1T/4GB RTX 3050 Ti

برای جزئیات بیشتر و بررسی کامل و خرید سرفیس لپ تاپ استودیو ما را بخوانید.

لوازم جانبی موجود هنگام خرید سرفیس

Arc Mouse

خرید سرفیس همراه با ماوس مایکروسافت، Arc Mouse خانواده ای از موس های کامپیوتری قابل حمل است که توسط مایکروسافت تولید شده است. این دستگاه که یک ماوس موبایل است، طی چندین سال تکامل یافته است، از جمله نسخه‌های ویژه‌ای که برای هماهنگی با رایانه‌های خانواده سرفیس این شرکت طراحی شده‌اند. تمام نسخه های Arc Mouse تاشو هستند و دارای قابلیت اسکرول هستند و اولین نسخه در سال 2008 منتشر شد.

مایکروسافت که در ابتدا در سال 2008 عرضه شد، Arc Mouse را به عنوان یک ماوس شیک و قابل حمل معرفی کرد. این ماوس که در رنگ مشکی یا سیلور موجود است، طراحی تاشو دارد. ارتباط بی سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارائه می شد و ماوس از لیزر برای ردیابی استفاده می کرد.

Arc Mouse در خرید سرفیس

 

قلم سرفیس

این دستگاه برای نوشتن و طراحی بدون دردسر و همچنین برای دسترسی آسان با یک کلیک به OneNote طراحی شده است.

مشخصات فنی قلم سرفیس

  • نوع: قلم تبلت.
  • اتصال: بلوتوث 4.0 LE (فناوری بلوتوث دکمه بالای سرفیس پن را به تبلت سرفیس مایکروسافت پیوند می دهد.
  • سازگاری: سرفیس پرو 3، سرفیس 3، سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 5، سرفیس پرو 6، سرفیس پرو 7، سرفیس بوک.
  • سطوح حساسیت فشار: 1024.
  • دکمه های کاربردی: دکمه راست کلیک، دکمه پاک کن.
  • باتری: 1 AAAA. باتری قابلیت نوشتن، کلیک راست و پاک کردن قلم سرفیس شما را تامین می کند. برای نصب باتری، بالای قلم را از پایین باز کنید. باتری را که از بالای خودکار در برچسب پیچیده شده است، با انتهای مثبت (+) باتری به سمت نوک نوشتار قرار دهید. قسمت بالایی را دوباره پیچ کنید
  • ابعاد: 5.67 x 0.37 x 0.40 اینچ وزن: 0.04 پوند.

قلم سرفیس 2 Slim Pen

کاربران با خرید سرفیس احتمالا به یک قلم مایکروسافت هم نیاز دارند، با استفاده از Surface Slim Pen 2 مایکروسافت، با حس طبیعی قلم و کاغذ، نقاشی، طرح، و یادداشت های دست نویس بردارید. این قلم دیجیتال بی‌سیم که برای کار با سرفیس لپ‌تاپ استودیو، سرفیس پرو، سرفیس دوو و سایر دستگاه‌های سازگار با پروتکل قلم مایکروسافت (MPP) طراحی شده است، دارای نوک قلم تیز و طراحی بهبود یافته است که دقت دقیق و سایه‌زنی استثنایی را با 4096 سطح ارائه می‌کند. حساسیت به فشار و جوهر دیجیتالی که به محض تماس نوک با صفحه نمایش جاری می شود.

با موتور لمسی یکپارچه آن، هنگام کار از روی صفحه دیجیتال با استفاده از برنامه هایی مانند Microsoft Teams و Microsoft Whiteboard، حس قرار دادن قلم روی کاغذ را خواهید داشت. Slim Pen 2 همچنین دارای یک دکمه کناری و یک دکمه بالا با عملکرد پاک کن است که به بهبود گردش کار شما کمک می کند. علاوه بر این، باتری 15 ساعته آن را می توان به صورت بی سیم شارژ کرد و قلم به گونه ای طراحی شده است.

Surface Slim Pen 2 در خرید سرفیس

 

کیبرد سرفیس پرو 8 و پرو 9

اگر خرید سرفیس پرو 8 یا پرو 9 داشته اید، به یک صفحه کلید برای همراهی با تبلت جدید خود نیاز دارید. بنابراین خرید یک صفحه کلید به شما کمک می کند تا از تبلت مایکروسافت به عنوان جایگزین لپ تاپ استفاده کنید و هنگام تایپ اسناد و سایر فایل های مهم همیشه از صفحه لمسی استفاده نکنید.

نتیجه برای خرید سرفیس

خرید سرفیس مایکروسافت به لطف لوازم جانبی اضافی مانند صفحه کلید یا قلم یکی از همه کاره ترین تبلت ها/لپ تاپ ها است. اگرچه یکی از گران‌ترین تبلت‌ها/لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هم می باشد و در پیکربندی‌های زیادی ارائه می‌شود، بنابراین با خرید سرفیس می‌توانید راه‌حل مناسبی برای نیازهای خود پیدا کنید. برای خرید سرفیس مایکروسافت می توانید با مشاورین ما در سرفیس ایرانیان مشورت بقرمایید. خرید سرفیس از ما به صورت حضوری و غیر حضوری امکانپذیر می باشد.

 

 

 

macbook
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
ارسال دیدگاه